Magic Pen — гра по законам фізики
Цікава така флеш-гра. Схожа на Phun і Line Rider одночасно. Від Phun тут взята симуляція «фізичних законів», а від Line Rider — мультяшність. Правда і в Phun анімація досить-таки мультяшна…
Як би там не було, гра вийшла непогана. Можна навіть сказати — чудова! Та й продовження не підкачало. Гідне продовження вийшло. Дозволяє (як і перша гра) якісно убити час…
Але ладно, не буду більше інтригувати читача. Перейдемо відразу до справи… Тобто до гри :). Гра ця називається Magic Pen. Назва з англійської перекладається як «Магічна ручка», що в принципі може означати що завгодно, але в нашому випадку означає саме те, що і повинно — агрегат для писання, що володіє якимись чарівними властивостями. За допомогою цього приладу, гравець може вводити в ігровий світ нові об’єкти, і використовуючи їх, рухатися до мети.
А мета проста. Потрібно очистити рівень за рівнем від прапорців, що знаходяться в різних його точках. Зробити це потрібно за допомогою червоного м’ячика або (на деяких рівнях) квадратика. Звучить нудно? Зачекайте — я ж не розповів про найголовніше. Всі взаємодії між намальованими нами об’єктами і м’ячиком «базовані на знанні фізичних законів».
Ось тут-то (як ви вже здогадалися) і заритий собака. Незважаючи на те, що проживання у цьому Всесвіті привчило нас до деяких з його законів, користуватися ними ми навчилися погано. Щораз щось у нас падає, ковзає, скочується, злітає… І падає воно не туди, ковзає не з тією швидкістю, скочується не так, злітає… ну ви зрозуміли :). Тому провести наш м’ячик (або квадратик) до мети виявляється не так і просто:
Для осіб, що не володіють англійською напевно будуть не зайвими невеликі пояснення:
- Для перезапуску рівня натисніть пробіл.
- Всі об’єкти (трикутники, прямокутники і інші «кутники») малюються в грі мишкою, при затиснутій лівій кнопці.
- Натисніть і утримуйте ліву кнопки миші призводить до появи кола. Чим довше ви утримуєте кнопку, тим більше виходить коло.
- Для того, щоб стерти той чи інший об’єкт використовуйте гумку. Для її появи натисніть клавішу «A» (англійська розкладка).
- Для того, щоб жорстко скріпити два намальованих об’єкта разом, використовуйте хрестик. Його можна намалювати після натискання на клавішу «S».
- Для того, щоб скріпити два об’єкти рухомим зв’язком, використовуйте спеціальну «вісь». Її можна намалювати після натиснення на клавішу «D».
Крім того, у другій частині гри є ще одна додаткова корисність — легке «піддування» м’ячика в потрібну сторону. Викликається ця функція натисненням на клавішу «W»:
Ооооось… Ніби все розповів. Залишилося лише показати :). Раптом, десь там щось пригальмується… А тут відео є. Раз — і підглянув! Два — і ще підгледів! Три… і досить! Захоплюватися підглядання не варто. Кайф потім не той :).
Проходження першої частини гри Magic Pen:
Проходження другої частини гри Magic Pen: