Tomb Raider, джойстик і JoyToKey
Написано в 2007 році, оновлено в 2014.
Нещодавно поставив собі культову іграшку всіх часів і народів Tomb Raider. Ні, не ці нові підробки, що з’явилися за останні кілька років — The Angel of Darkness або Tomb Raider Legend (хоча думаю що й до них колись дійде справа). Поставив я саму першу гру серії. Розповідь про те які муки спіткали мене під час встановлення цієї гри — це тема окремої розмови, або окремого посту (написав про це тут). Зараз поговоримо про інше — про складні взаємини гри Tomb Raider і джойстика.
Після встановлення «Томба», я тішачись від зустрічі з іграшкою дитинства просидів перед комп’ютером годин десять, і лише після того як відірвався від клавіатури відчув деяке почуття дискомфорту. Справа в тому що тоді — років, десь вісім тому, грав я на Play Station — джойстиком. А зараз — зрозуміла річ клавіатурою. Кисті рук, вивернуті неприродним чином (клавіатура у мене звичайна — без будь-яких ергономічних прибамбасів), після певного періоду часу починають нити.